Formulár na uplatnenie reklamácie

PDF verzia súboru

(vyplňte tento formulár a odošlite ho späť iba v prípade, že chcete reklamovať tovar v zákonnej dobe. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a zaslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, prípadne ho vložiť do zásielky s vráteným tovarom).  

 

Adresát (predávajúci):

Bobánek s.r.o.

Králičkova 4267

Havlíčkov Brod

58001

IČO: 08532451

 

Internetový obchod:                 www.bobanek.eu

So sídlom:                               Králíčkova 4267, Havlíčkův Brod 58001

Společnost:                             Bobánek s.r.o.

IČ/DIČ:                                    08532451

E-mailová adresa:                   Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Telefónne číslo:                      +420 799 991 227

 

Spotrebiteľ:

Meno a priezvisko:                     

 

Adresa:

                          ;                      ;   

Telefón a e-mail:                      

 

 

Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácie)

Vážení,

dňa             som vo Vašom obchode vytvoril objednávku číslo:           

Mnou zakúpený produkt však vykazuje tieto vady:

 

Požadujem vybaviť reklamáciu nasledujúcim spôsobom:

 

 

 

 

(tu je potrebné požadovaný spôsob vybavenia podrobne popísať; napríklad - „keďže sa jedná o odstrániteľnú vadu, požadujem o opravu produktu a to najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní. V prípade požiadavky na vrátenie peňazí prosím uveďte vami preferovaný spôsob + prípadné číslo účtu) .

Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu, a následne potvrdenie dátumu a spôsobu vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania ( v prípade, že sa jedná o opravu, nie výmenu).

 

V  

 

 

______________________________________

Meno a priezvisko spotrebiteľa

 

Zoznam príloh:

1.Faktúra za objednaný tovar:

 

Všeobecné poučenia k uplatneniu reklamácie

Zakúpenie veci ste ako spotrebiteľ povinný preukázať predložením kúpneho dokladu, prípadne iným, dostatočne vierohodným spôsobom.

Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z chýb, ktoré ste sám spôsobil alebo o ktorých ste pri kúpe vedel. Rovnako aj pri chybách, pre ktoré sme s Vami, ako predávajúci a spotrebiteľ, dohodli zníženie ceny. Nezodpovedáme ani za bežné opotrebenie veci.

Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnej lehote. Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu vady av jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením vady potom, čo sa objaví, si môžete zaistiť bezproblémové vybavenie reklamácie.

 

Reklamácia je vybavená až vtedy, keď Vás o tom vyrozumieme. Ak vyprší zákonná lehota, považujte to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.